Murator zaprasza na konferencję: Kup pan cegłę, czyli jak Kowalski kupuje materiały budowlane

2020-01-29 9:41
konferencja
Autor: Murator

Zapraszamy na konferencję, podczas której zaprezentujemy raport z badań ścieżki zakupowej klienta budowlano-remontowego. Konferencja odbędzie się 5 lutego br. na Targach BUDMA 2020.

Ścieżka zakupowa klienta to obecnie gorący temat, analizowany przez specjalistów z wielu branż. Branża budowlana różni się od innych m.in. tym, że inwestycję jaką jest budowa domu, konsument realizuje raz-dwa razy w życiu, a remont niewiele częściej. Trudno więc mówić o lojalności i powtarzalności decyzji zakupowych, jak w przypadku produktów FMCG czy choćby motoryzacji. Przy zakupie materiałów budowlanych wydatki są duże, decyzje długotrwałe, a lojalność klienta można oceniać na podstawie tego, w jaki sposób mówi o marce innym inwestorom.

Murator.pl postanowił zbadać jak Kowalski podejmuje decyzje zakupowe. Jak to robi, gdy buduje dom, a jak, gdy remontuje mieszkanie. Zbadaliśmy zakup 5 kategorii materiałów w procesie budowy i 5 kategorii w trakcie remontu.

Zapytaliśmy inwestorów indywidualnych skąd czerpią informacje? Z jakich źródeł wiedzy korzystają na początku ścieżki zakupowej, a których używają najczęściej? Kto decyduje o zakupie poszczególnych typów materiałów? Które wartości są kluczowe i decydują o ostatecznym wyborze produktu? Czy marka jest ważna? Czy kupujący częściej poleca, czy odradza po zakupie? Czy w branży materiałów budowlanych, tak jak w innych, występuje efekt ROPO?

Chcemy się podzielić tą wiedzą z Państwem podczas targów BUDMA 2020 na konferencji „Kup pan cegłę, czyli jak Kowalski kupuje materiały budowlane. Prezentacja badań ścieżki zakupowej klienta budowlano-remontowego”.

Zapraszamy na KONFERENCJĘ:

Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA
5 lutego 2020 r. (środa), godzina 14
pawilon 5, Speakers Corner (stoisko 75)
Poznań, ul. Głogowska 14
Dla odwiedzających targi BUDMA – wstęp wolny!

konferencja
Autor: Murator

Badanie dla serwisu Murator.pl przeprowadził Instytut Badań i Analiz POLLSTER na próbie celowej ponad 900 osób budujących dom, remontujących dom lub mieszkanie.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
KOMENTARZE