Murator nr 1 w polskim internecie w majowym badaniu Mediapanel
W jubileuszowym roku 40-lecia Muratora, serwis tej marki należącej do Grupy ZPR Media zajmuje w maju pozycję lidera w polskim internecie w kategorii Budownictwo i Wnętrza, w aktualnym badaniu Mediapanel. Dziękujemy wszystkim użytkownikom za ich zaangażowanie na wszystkich portalach rosnącej w siłę Grupy Murator.
Mediapanel jest oficjalnym badaniem Polskich Badań Internetu - instytucji, która dostarcza informacji na temat preferencji i zachowań polskich internautów w sieci. Wśród najpoważniejszych badanych zagadnień tematycznych znajduje się kategoria Budownictwo i Wnętrza, w której po maju serwis Murator.pl otwiera listę wszystkich portali podejmujących tę kluczową tematykę w polskim Internecie.
Nasz serwis Murator.pl zakończył maj z wynikiem na poziomie 4 112 046 realnych użytkowników, przed serwisami Deccoria.pl i Otodom.pl. Na piątej pozycji w badaniu uplasował się kolejny z serwisów Grupy Murator, Muratorplus.pl. Szczegółowe wyniki czołówki polskiego Internetu w kategorii Budownictwo i Wnętrza prezentuje poniższe zestawienie:
- Murator.pl, 4 112 046 realnych użytkowników
- Deccoria.pl, 4 090 662
- Otodom.pl, 3 568 212
- OLX.pl, 3 500 820
- Muratorplus.pl, 2 878 578
- Poradnikogrodniczy.pl, 1 841 940
- Domekiogródek.pl, 1 553 418
- Nieruchomosci-online.pl, 1 518 588
- Gratka.pl, 1 465 938
- Zielonyogrodek.pl, 1 232 820
- Portale spod znaku Muratora od lat cieszą się na rynku zaufaniem specjalistów z branży, ale także – co dla nas niezwykle ważne – nieustanną sympatią ze strony każdego ze zwykłych Polaków, budujących swoje domy, remontujących mieszkania, szukających najlepszych rozwiązań i projektów w pasjonującym, ale żmudnym procesie projektowania, budowania i urządzania miejsc, w których spędzamy większość naszego życia – ocenia Maciej Gładysiewicz, business unit director obszaru Budownictwo i Wnętrza w Grupie ZPR Media.
Ten imponujący wynik naszego flagowego serwisu to między innymi efekt reorganizacji pracy w redakcjach tematycznych Grupy ZPR Media, a przede wszystkim znakomitej pracy fachowców reprezentujących marki Murator, Architektura-Murator, Murator.pl, Muratorplus.pl, Urządzamy.pl, Informatory i Katalogi oraz Moje Mieszkanie - uważa Piotr Laskowski, redaktor naczelny Muratora. - Połączyliśmy siły, by dostarczać naszym odbiorcom jeszcze więcej, jeszcze bardziej wartościowej treści i jak widać, daje to dobry efekt. Za włożony w to wysiłek dziękuję całemu zespołowi, także w imieniu redaktorek naczelnych Ewy Porębskiej, Jolanty Sankowskiej i Doroty Jaworskiej.
Grupa „Murator” to dzisiaj zespół siedmiu serwisów internetowych wydawanych w jednolitej strukturze redakcyjnej i biznesowej przez spółkę Time SA. Muratorplus.pl jest przestrzenią dla specjalistycznej treści branżowej, z której czerpać mogą jednak nie tylko specjaliści, ale i zwykli użytkownicy poszukujący sprawdzonych treści z obrębu zagadnień prawnych, budowlanych, inwestycyjnych związanych z procesem budowy czy remontu domu lub mieszkania. W obrębie tej domeny funkcjonują od niedawna trzy portale specjalistyczne skierowane do wąskich grup docelowych:
- haleprzemyslowe.muratorplus.pl,
- obiektymieszkalne.muratorplus.pl
- obiektykomerycjne.muratorplus.pl.
Architektura.muratorplus.pl to czołowa polska marka poświęcona architekturze na każdym poziomie jej funkcjonowania.
Murator.pl jest z kolei flagowym portalem grupy skierowanym do użytkowników indywidualnych w bardzo szerokim zakresie tematycznym oraz integrujący wszystkie aktywności premium grupy, także w formie prenumeraty cyfrowej.
Time SA jest również wydawcą serwisu Urzadzamy.pl z tematyką wnętrzarską oraz właścicielem Muratorprojekty.pl - sklepu internetowego z imponującą bazą najlepszych projektów gotowych przede wszystkim domów jednorodzinnych, ale także budynków gospodarczych, usługowych i obiektów rolniczych.