Spis treści
Miele Brand Days 2025 w Varso Tower
To nie była klasyczna prezentacja urządzeń. To była starannie zaprojektowana narracja o tym, czym naprawdę jest jakość w codziennym życiu - napisała na Instagramie architektka wnętrz Ola Ziarek i to dobre podsumowanie tego, co działo się na 46. piętrze Varso Tower, czyli w przestrzeni Varso 46, otwartej w grudniu zeszłego roku. Na wysokości 200 metrów w sali o powierzchni 571 m2, która może pomieścić 200 gości, oprócz gości właśnie zmieściły się całkiem spora kuchnia, pralnia i miejsce na prezentację produktów marki Miele.
Z pięknym widokiem na Pałac Kultury i panoramę Warszawy goście Miele Brand Days 2025 mogli zobaczyć i doświadczyć, jak jakość domowych urządzeń wpływa na domową codzienność. To była także okazja do spotkań i rozmów o rozwoju marki Miele w Polsce i regionie CEE.
Miele pokazało podczas Miele Brand Days 2025 trzy przestrzenie:
- Cooking (gotowanie jako celebracja)
- Cleaning (troska o dom i codziennośc)
- Quality (cisza i "niewidzialne" urządzenia)
Oto najczęściej popełniane błędy przy praniu
Dzisiaj w ich pralkach można bez żadnych obaw prać odzież merino i merino/kaszmir. Potwierdziła to na swoich produktach podczas wydarzenia w Varso Tower właścicielka i założycielka firmy Bsides Handmade - Barbara Chrabołowska. Jak przyznaje, bez obaw pierze i rekomenduje pranie delikatnych, wełnianych dzianin w tych pralkach. A nawet suszenie.
Czytaj też:
Kupujesz pralkę? Na to zwróć uwagę
Warsztaty i pokazy w Varso odbyły się pod hasłem „Once a Miele, Always a Miele”. A były na nich:
- testy najnowszych urządzeń agd marki Miele,
- degustacje dań przygotowanych przy użyciu urządzeń i agd Miele
Miele Polska przyznaje, że ostatnie lata w Polsce to był ich czas wielkiego rozwoju.
- Polacy stają się coraz bardziej wymagającymi i świadomymi konsumentami, a my się dopiero rozkręcamy - mówią.
Od czasu powstania w 1899 roku firma Miele podąża za swoim motto „Immer Besser“. Robimy wszystko, abyśmy byli zawsze lepsi niż inni dostawcy, ale także „Zawsze lepsi“ niż już jesteśmy. Chcemy, aby codzienne życie naszych klientów było łatwiejsze i przyjemniejsze dzięki coraz lepszym produktom - to motto firmy.
Historia marki Miele
Przypomnijmy. Niemiecka marka Miele ma już 125 lat, a ich pierwszym seryjnie produkowanym urządzeniem była pralka.
A wszystko zaczęło się w Herzebrock w 1899 roku, kiedy to inżynier Carl Miele i biznesmen Reinhard Zinkann wprowadzili na rynek swoje pierwsze wirówki do mleka i maszyny do wyrobu masła. Przedsiębiorstwo ma obecnie swoje przedstawicielstwa w 47 krajach, a kieruje nim już czwarte pokolenie.
Zobacz zdjęcia z eventu na 46. piętrze Varso Place
