Spis treści
Asystent AI pomoże klientom w wyborze produktu
Klienci mogą szybko uzyskiwać dostęp do obszernych informacji, otrzymywać spersonalizowane rekomendacje oraz znajdować odpowiedzi na różnorodne pytania – dotyczące zarówno właściwości szkła i jego produkcji, jaki i wyboru odpowiednich produktów spełniających wymagania regionalnych norm i przepisów budowlanych.
Asystent CLARIA, oparty na sztucznej inteligencji, oferuje szeroki zakres funkcjonalności, w tym:
- Odpowiadanie na pytania techniczne dotyczące właściwości szkła, jego produkcji, obróbki i konfiguracji produktów.
- Rekomendowanie rozwiązań w zakresie szklenia, które mogą pomóc w spełnieniu wymagań projektowych i zgodności z lokalnymi przepisami.
- Wskazywanie lokalnych dostawców, którzy mogą dostarczyć szkło w przetworzonej formie.
- Kierowanie użytkowników do odpowiednich treści i zasobów dostępnych na stronie internetowej Guardian Glass.
- Wspieranie ciągłych, konwersacyjnych interakcji, w których kontekst przenosi się pomiędzy kolejnymi pytaniami.
- Działanie we wszystkich językach obsługiwanych przez stronę internetową Guardian Glass oraz dostosowywanie się do regionalnych treści każdej wersji witryny, aby zapewnić spersonalizowane doświadczenie użytkownika.
Automatyzując zapytania, asystent CLARIA pomaga klientom samodzielnie uzyskiwać informacje i w kilka sekund rozwiązywać złożone kwestie. Umożliwia prowadzenie naturalnych rozmów, otrzymywanie kontekstowych rekomendacji oraz łatwe i efektywne zgłębianie zagadnień technicznych poprzez dostęp do zasobów wspierających dołączanych do odpowiedzi.
To pokoleniowa zmiana w postrzeganiu potrzeb klientów
Steven Scrivens, Global Head of Digital Platforms w Guardian Glass, mówi, że Dzisiejszy dynamicznie przeobrażający się krajobraz cyfrowy przekształca sposób, w jaki klienci poszukują informacji i podejmują decyzje. Guardian aktywnie uczestniczy w tej zmianie, oferując klientom dostęp do szerokich zasobów informacyjnych i umożliwiając sprawne generowanie wartościowych rezultatów.
- Już teraz zmienia to sposób naszej pracy, sprawiając, że jesteśmy bardziej efektywni- dodaje.
Taysseer Sharaf, Director of AI and Data Science Solutions w Guardian Glass, podkreśla, że droga firmy do stworzenia asystenta CLARIA zaczęła się od eksperymentów i przekształciła się w skalowalne, inteligentne rozwiązanie.
- Wraz z dojrzewaniem wizji współpraca między poszczególnymi zespołami pozwoliła zapewnić silną infrastrukturę i płynną obsługę użytkownika. To, co zaczęło się od weryfikacji koncepcji, jest teraz filarem naszej strategii cyfrowego zaangażowania - mówi.
Gdzie można znaleźć tego asystenta AI?
Asystent CLARIA jest od dziś dostępny globalnie na stronie internetowej Guardian Glass, we wszystkich obsługiwanych językach oraz dostosowuje się do regionalnych treści każdej lokalnej witryny serwisu. Dzięki temu architekci, przetwórcy szkła i autorzy specyfikacji zyskują nowy, skuteczny dostęp do specjalistycznej wiedzy Guardian Glass.
O Guardian Glass
Guardian Glass, z siedzibą główną w Auburn Hills w stanie Michigan (USA), jest jednym z wiodących producentów szkła typu float, szkła powlekanego oraz przetworzonych produktów szklanych na świecie. Wizją firmy Guardian jest bycie preferowanym partnerem dla klientów, dostawców, pracowników i społeczności, w oparciu o zasadę wzajemnych korzyści. Na liniach szkła float zlokalizowanych na całym świecie Guardian Glass produkuje szkło o wysokich parametrach, wykorzystywane we wnętrzach, na fasadach budynków komercyjnych i mieszkalnych, a także w transporcie i zastosowaniach technicznych. Produkty Guardian Glass można znaleźć w domach, biurach, samochodach i w najbardziej rozpoznawalnych realizacjach architektonicznych na świecie.
