XV Kongres Stolarki Polskiej. Najważniejsze wydarzenie w branży stolarki budowlanej w Polsce

W dniach 22-23 maja 2025 roku odbędzie się XV Kongres Stolarki Polskiej. W Hotelu Warszawianka w Jachrance spotkają się czołowi eksperci i porozmawiają o najnowszych możliwościach oraz wyzwaniach branży, a także o jej przyszłości. Grupa Murator jest patronem medialnym wydarzenia.

XV Kongres Stolarki Polskiej

i

Autor: Materiały prasowe, Materiały prasowe

Spis treści

  1. Kongres Stolarki Polskiej już po raz 15
  2. Program XV Kongresu Stolarki Polskiej, 22 maja
  3. Program XV Kongresu Stolarki Polskiej, 23 maja 

Kongres Stolarki Polskiej już po raz 15

Najnowsza edycja Kongresu Stolarki Polskiej w tym roku odbędzie się dniach 22-23 maja w Hotelu Warszawianka w Jachrance. To wydarzenie, które wyznacza trendy w branży stolarki budowlanej i wspiera jej rozwój.

 Kongres niezmienne pozostaje najważniejszym branżowym wydarzeniem roku. Corocznie przyciąga ponad 300 uczestników, jest miejscem spotkań i dyskusji o kluczowych szansach oraz wyzwaniach stojących przed naszym sektorem. Uczestnictwo w Kongresie to także doskonała okazja do wzmocnienia dotychczasowych, jak i nawiązania nowych kontaktów, które w biznesie są bezcenne. Serdecznie zapraszamy więc do udziału w XV edycji wydarzenia – mówi Paweł Wróblewski, Dyrektor Zarządzający Związku POiD, organizatora Kongresu.

Program XV Kongresu Stolarki Polskiej, 22 maja

Przyszłość branży – nowa era budownictwa, biznesu i technologii - to temat tegorocznego Kongresu.

Program merytoryczny XV Kongresu Stolarki Polskiej to 4 bloki tematyczne z udziałem najlepszych ekspertów i przedstawicieli branży budowlanej:

Czwartek,22 maja 2025

8.15 - 9.15

Rejestracja uczestników

9.15 - 9.30

Networking przed salą kongresową

9.30 - 10.00

Przywitanie uczestników i przedstawienie programu Kongresu

10.00 - 10.15

Uroczyste otwarcie Kongresu

 BLOK I: Makroekonomia - wpływ sytuacji geopolitycznej na rynek materiałów budowlanych

10.15 - 10.35

Polska gospodarka w liczbach - wprowadzenie do dyskusji

 prof. dr hab. Waldemar Rogowski, Dyrektor Instytutu Finansów, Korporacji i Inwestycji, Kierownik Zakładu Zarządzania Ryzykiem, Szkoła Główna Handlowa, Główny Analityk Grupy BIK

10.40 - 12.00

Panel dyskusyjny: Jaka będzie przyszłość budownictwa w zmieniającym się otoczeniu makroekonomicznym?

 Prowadzący panel: 

Patrycjusz Wyżga, dziennikarz, autor kanałów "Didaskalia" i "Horyzonty" na YouTube

 Uczestnicy panelu:

Paweł Dziekoński, Wiceprezes Zarządu, Grupa FAKRO,dr Damian Kaźmierczak, Członek Zarządu i główny ekonomista, Polski Związek Pracodawców Budownictwa,Krzysztof Kordulewski, Central European Business Development Leader, Adeo Groupe,prof. dr hab. Waldemar Rogowski, Dyrektor Instytutu Finansów, Korporacji i Inwestycji, Kierownik Zakładu Zarządzania Ryzykiem, Szkoła Główna Handlowa, Główny Analityk Grupy BIK

 BLOK II: Branża – szanse i zagrożenia przyszłości

12.00 - 12.15

Stolarka otworowa: między szansą a stagnacją? Okno na świat – aktualny obraz rynku stolarki otworowej – wprowadzenie do dyskusji

 Małgorzata Walczak-Gomuła, Prezes Zarządu, ASM Research Solutions Strategy

12.15 - 14.00

Panel dyskusyjny: Szanse i zagrożenia w budownictwie w nadchodzących latach

Prosty przepis na zielony ład – raportowanie ESGEnergooszczędność, fala renowacji, klasy energetyczne budynkówOgraniczenia urzędnicze – Warunki Techniczne, programy wspierające

 Prowadzący panel: 

Patrycjusz Wyżga, dziennikarz, autor kanałów "Didaskalia" i "Horyzonty" na YouTube

 Uczestnicy panelu:

Krystyna Baran, Prezes Zarządu, WIŚNIOWSKI,Łukasz Luto, Prezes Zarządu, PORTA KMI POLAND,Krzysztof Michalak, Szef Sprzedaży PL & CEE, Oknoplast,Artur Romanik, Wiceprezes Zarządu, MS więcej niż OKNA,Rafał Szefler, doradca Ministra Rozwoju i Technologii

14.00 - 15.00

Networking i lunch BLOK III: Trwałe partnerstwo z siecią sprzedaży

15.00 - 15.30

Dystrybucja - kluczowe ogniwo między producentem, a finalnym klientem. Jak utrzymać dostępność, konkurencyjność i wysoką jakość obsługi w czasach galopujących zmian? – wprowadzenie do dyskusji

 Wojciech Herra, niezależny konsultant, ekspert w zakresie Zarządzania Lojalnością i Rozwoju Biznesu

15.30 - 17.30

Panel dyskusyjny: Od akwizycji do relacji: Jak w długim okresie budować trwałe partnerstwo z siecią sprzedaży?

 Prowadzący panel:

 Wojciech Herra, niezależny konsultant, ekspert w zakresie Zarządzania Lojalnością i Rozwoju Biznesu

Uczestnicy panelu:

Grzegorz Filipek, Członek Zarządu, Grupa PSB Handel,Szymon Kwaśnik, założyciel Stowarzyszenia Monterów Stolarki oraz prezes Cechu Rzemiosł Różnych w Zbąszyniu,Michał Maciejewski, Doradca ds. sprzedaży i rozwoju produktów, Aluplast,Artur Pęksyk, Prezes i Dyrektor Zarządzający Business Marketing Design Lab,Grzegorz Ratajczak, Członek Zarządu, KRISHOME

17.30 - 17.45

Podsumowanie obrad pierwszego dnia Kongresu

20.00 - 02.00

Uroczysta Gala Orłów Polskiej Stolarki 

Program XV Kongresu Stolarki Polskiej, 23 maja 

BLOK IV: Marketing 360°: Jak połączyć online z offline i wykorzystać potencjał tradycyjnych metod w erze cyfrowej?

10.15 - 10.45

Jak generatywne AI (sztuczna inteligencja) asymiluje się w biznesie z różnymi pokoleniami i jak to skutecznie wykorzystać? – wprowadzenie do dyskusji

 dr Maciej Madziński, wykładowca w Katedrze Metod Ilościowych i Zastosowań Informatyki Akademii Leona Koźmińskiego

10.45 - 12.30

Panel dyskusyjny: Jak połączyć online z offline, aby sprzedawać więcej i drożej?

Cyfryzacja, e-commerce czy tradycyjny marketing: co przynosi największy zwrot z inwestycji?Media społecznościowe (LinkedIn, Instagram i TikTok, Facebook i YouTube) jakość obsługi a wizerunek MarkiJak skutecznie komunikować do przedstawicieli różnych pokoleń?Jak zmieniły się ścieżki zakupowe w sprzedaży B2B i B2C?Jak budować relacje z klientami w cyfrowym świecie?

 Prowadząca panel: Dagmara Plata-Alf, Przewodnicząca Rady Marketingu i Transformacji Cyfrowej oraz wykładowca w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie

 Uczestnicy panelu:

Joanna Dec-Galuk, Dyrektor Marketingu w Roca Polska,Małgorzata Jasińska, Dyrektor Marketingu, Somfy,Łukasz Kucharczyk, Dyrektor Handlowy, Aluron,Sylwia Ciszewska, Dyrektor Zarządzająca CAL prawdziwe drzwi,Tomasz Szymański, Dyrektor Marketingu, Drutex S.A.

12.30 - 13.00

Podsumowanie obrad i ogłoszenie rezolucji kongresowej

Murowane starcie
Okna – plastikowe czy aluminiowe? MUROWANE STARCIE
tiktok_murator_po_co_kierownik_budowy