Murator numerem jeden na rynku wydawniczym
Z najnowszego badania PBC Total Reach 360 wynika, że w kategorii magazynów Murator zajął pierwsze miejsce w rankingu. W ten sposób potwierdziła się pozycja Muratora jako lidera na rynku wydawniczym.
Murator wyprzedził tytuły takie jak Newsweek Polska, Forbes czy Polityka. To wyjątkowe osiągnięcie pokazuje, że marka Murator jest bardzo dobrze rozpoznawalna w branży budowlanej i ceniona przez profesjonalistów, ale nie tylko - ma szeroką grupę odbiorców.
Druk, www, social media, wideo, podcasty
Wskaźnik Total Reach 360° w badaniu realizowanym przez spółkę Polskie Badania Czytelnictwa, która zajmuje się pomiarem czytelnictwa prasy, pokazuje łączny zasięg tytułów prasowych - uwzględnia wydania drukowane, e-wydania, subskrypcje cyfrowe oraz zasięgi stron internetowych. Jest to więc wskaźnik określający realny potencjał danej marki. Wyniki badania za okres 10.2023-09.2024 wskazują na sukces Muratora w łączeniu nowoczesnych formatów internetowych z tradycyjnym formatem drukowanym, co pozwala zaspokajać różnorodne potrzeby wielu odbiorców. Regularne dostarczanie wysokiej jakości treści w druku i online, które inspirują, edukują i wspierają użytkowników w ich codziennych projektach związanych z budowaniem i remontowaniem, to klucz do utrzymania pozycji lidera.
Prawie 4 miliony użytkowników
Badanie Total Reach 360 uwidacznia, jak skutecznie Murator dociera do swojej grupy docelowej, budując zaangażowanie i lojalność czytelników. Murator nie tylko pozostaje niezastąpionym źródłem wiedzy w branży budowlanej, ale również wyznacza standardy w komunikacji z czytelnikami i partnerami biznesowymi. Średni zasięg miesięczny Muratora w badanym okresie od października 2023 do września 2024 wyniósł 3 962 752 osób, czyli imponujące prawie 4 miliony!
Dziękujemy wszystkim naszym czytelnikom i współpracownikom – to dzięki Wam Murator może się stale rozwijać i utrzymywać renomę lidera w kategorii magazynów!