Murator wyprzedził tytuły takie jak Newsweek Polska, Forbes czy Polityka. To wyjątkowe osiągnięcie pokazuje, że marka Murator jest bardzo dobrze rozpoznawalna w branży budowlanej i ceniona przez profesjonalistów, ale nie tylko - ma szeroką grupę odbiorców.
Druk, www, social media, wideo, podcasty
Wskaźnik Total Reach 360° w badaniu realizowanym przez spółkę Polskie Badania Czytelnictwa, która zajmuje się pomiarem czytelnictwa prasy, pokazuje łączny zasięg tytułów prasowych - uwzględnia wydania drukowane, e-wydania, subskrypcje cyfrowe oraz zasięgi stron internetowych. Jest to więc wskaźnik określający realny potencjał danej marki. Wyniki badania za okres 10.2023-09.2024 wskazują na sukces Muratora w łączeniu nowoczesnych formatów internetowych z tradycyjnym formatem drukowanym, co pozwala zaspokajać różnorodne potrzeby wielu odbiorców. Regularne dostarczanie wysokiej jakości treści w druku i online, które inspirują, edukują i wspierają użytkowników w ich codziennych projektach związanych z budowaniem i remontowaniem, to klucz do utrzymania pozycji lidera.
Prawie 4 miliony użytkowników
Badanie Total Reach 360 uwidacznia, jak skutecznie Murator dociera do swojej grupy docelowej, budując zaangażowanie i lojalność czytelników. Murator nie tylko pozostaje niezastąpionym źródłem wiedzy w branży budowlanej, ale również wyznacza standardy w komunikacji z czytelnikami i partnerami biznesowymi. Średni zasięg miesięczny Muratora w badanym okresie od października 2023 do września 2024 wyniósł 3 962 752 osób, czyli imponujące prawie 4 miliony!
Dziękujemy wszystkim naszym czytelnikom i współpracownikom – to dzięki Wam Murator może się stale rozwijać i utrzymywać renomę lidera w kategorii magazynów!
