Duch zdrowej rywalizacji nie tylko w sporcie
Ostatnie tygodnie dostarczyły wszystkim kibicom piłki nożnej wielu emocji. Było gorąco, nie tylko przez panującą na zewnątrz aurę. Polska reprezentacja w piłce nożnej zadbała o mocne przeżycia swoich sympatyków.
Choć niejedna łza popłynęła po przegranej w pierwszym meczu ze Słowacją rozegranym w Sankt Petersburgu, to już kolejny mecz z Hiszpanią przyniósł nadzieję. Występ Polaków w Sewilli pokazał ducha walki oraz zaangażowanie piłkarzy, co pozwoliło im zremisować i zdobyć pierwszy punkt. Ze Szwecją polska drużyna rozegrała trudny mecz i choć początek nie był najlepszy, w dalszej części nasz zespół osiągnął przewagę na boisku i zdobył dwie bramki. Szczęście było blisko. Chociaż nie było wygranej, a tym samym punktów do wyjścia z grupy, to idziemy dalej, z nadzieją patrząc w przyszłość.
Work hard – play hard!
FAKRO, jako Oficjalny Partner Reprezentacji Polski już od 17 lat, stawia na łączenie biznesu z emocjami towarzyszącymi podczas meczów naszych piłkarzy. Emocje te zbliżają ludzi, sprawiają, że idą naprzód, a co najważniejsze – wspierają się w trudnych momentach i szukają nowych rozwiązań, by osiągać coraz wyżej stawiane wymagania. Daje to poczucie, że jedni dobrze funkcjonują dzięki drugim – tak jak w grze zespołowej. „Jesteśmy jednym zespołem, scalonym na każdym etapie walki o wspólny, lepszy wynik” – takie właśnie są relacje biznesowe, które firma FAKRO pielęgnuje, zapraszając partnerów, architektów, dekarzy, wykonawców, dziennikarzy i sprzedawców do stref kibica FAKRO podczas meczów reprezentacji Polski. Wspólna podróż, przeżywanie piłkarskich emocji wytwarzają więź, tak ważną w biznesie, a ta ma realny wpływ na kondycję polskiej gospodarki.
W sporcie i w biznesie bywają wzloty i upadki. Jednak cechą dobrego stratega, szczególnie w trudnych czasach, jest znajdowanie okazji, inwestowanie i niejednokrotnie podejmowanie ryzyka. Ważne jest także wyciąganie wniosków i przekuwanie ich w nowe, lepsze działania – chodzi o to, żeby nigdy się nie poddawać.
Pandemia mocno dała się we znaki branży budowlanej. Ceny surowców znacznie wzrosły, terminy dostaw się wydłużyły, a komunikacja z rynkiem i klientami stała się ograniczona. To spowodowało, że przedsiębiorstwa musiały dopasować się do nowej rzeczywistości. Teraz, wracając na dobre tory, są silniejsze i bogatsze o nowe doświadczenia. „Każda grupa partnerów jest dla nas równie ważna. Działania fachowców przeplatają się na różnych etapach wykańczania inwestycji. Jedni wpierają drugich, dostarczając sobie niezbędnych informacji, a my towarzyszmy im na każdym z tych etapów, służąc wsparciem technicznym, kulturą obsługi i serwisem. Tym bardziej cieszy nas otrzymane ostatnio od ASM wyróżnienie Marki Przyjaznej Fachowcom. Widać, jak mocną drużynę tworzymy z naszymi partnerami. Przede wszystkim jednak, jako świadomy producent, zapewniamy wysokiej jakości produkty. Nowoczesne, łatwe i szybkie w montażu, trwałe oraz bezpieczne. Tworzymy je z myślą o środowisku naturalnym. Sport uczy zdrowej rywalizacji. A w sporcie jak w biznesie – przyjęte są zasady i standardy, według których silne marki działają, prowadząc swoją politykę w oparciu o uczciwą konkurencję. Inwestujemy w maszyny, cenimy pracowników i ich wiedzę, szkolimy kadrę i stale poszukujemy innowacyjnych rozwiązań. Mamy już 190 zgłoszeń patentowych, a ich funkcjonalność doceniają klienci na całym świecie. Życzylibyśmy sobie, by duch uczciwej rywalizacji towarzyszył w każdej dziedzinie biznesu i sportu.” – mówi Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu w FAKRO.
Oficjalnymi Partnerami Medialnymi spotkania „Reprezentujemy Polskę. Kibicujmy Razem” byli: „Murator”, „Budujemy Dom”, Ładny Dom”, Grupa Dobry Dom, „Nasz Dekarz”, e-dach.pl.