Rozwijaj biznes z marką VOX. Franczyza z marką VOX

2024-10-04 8:24

Każdy, kto myśli o własnej firmie z branży wyposażenia wnętrz, ma szansę na nawiązanie współpracy z marką VOX. W dniach 23-26 października przedstawi ona swoją ofertę na Targach Warsaw Home & Contract.

Murator Remontuje: Jak samodzielnie wykonać efekt betonowej ściany?
Materiał sponsorowany

Spis treści

  1. Marka VOX
  2. Franczyza VOX
  3. Targi VOX

VOX to ogólnopolska sieć ponad 150 salonów wyposażenia wnętrz. Oferuje funkcjonalne i dobrze zaprojektowane kolekcje mebli, podłóg, drzwi, ścian dekoracyjnych oraz dodatków. VOX to dynamicznie rozwijająca się marka, która daje swoim partnerom franczyzowym możliwość prowadzenia biznesu, wsparcie i innowacyjne programy, a także możliwość współpracy z czołowymi producentami z branży wnętrzarskiej. Marka posiada salony z ofertą mebli, specjalistyczne salony z ofertą drzwi i podłóg oraz salony Wnętrz VOX z kompleksowym zakresem produktów i usług. Targi Warsaw Home & Contract będą idealną okazją do rozmów o potencjalnym partnerstwie.

Marka VOX

VOX jest producentem wyrobów do wyposażenia wnętrza, a także dystrybutorem czołowych producentów drzwi i podłóg w całej Polsce. W ofercie VOX znajdują się m.in. drzwi marek: DRE, Doorsy, Eslisse, Entra/Asilo, Ekado, Pol-Skone, Porta, Intenso, Interdoor, CAL, Gerda oraz Wiśniowski, a także wszystkie rodzaje podłóg takich producentów jak: Quick Step, Pergo, Berry Alloc, Classen, Egger, Swiss Krono, Meister, My Floor, Barlinek, Kronoplus,Ter Hurne, Gerflor oraz Moduleo. Dzięki rozbudowanemu asortymentowi VOX jest w stanie dostarczyć kompleksowe rozwiązania dla wszystkich – od zaspokojenia podstawowych potrzeb, jak podkład, listwa, podłoga czy drzwi, po zaaranżowanie całego wnętrza.

Franczyza VOX

Marka VOX rozwija się także dzięki współpracy z partnerami franczyzowymi, którym zapewnia wsparcie zarówno na etapie otwierania sklepu, jak i podczas jego prowadzenia. Opracowała wiele wariantów prowadzenia franczyzy.

W salonach skupionych głównie na drzwiach i podłogach znajdziemy produkty w różnych aranżacjach i skorzystamy z fachowego doradztwa na najwyższym poziomie.

W przypadku konceptu Wnętrza VOX mamy możliwość zapoznania się z całym zakresem produktów i usług, a także ze strefy VOXBOX, gdzie doświadczeni doradcy pomogą w tworzeniu projektów wnętrz. VOXBOX to połączenie studia projektowego z narzędziami online do obsługi sprzedaży oraz Centrum Doświadczeń z biblioteką materiałów i wirtualną rzeczywistością, który można otworzyć już na powierzchni 50-100m².

VOXBOX Studio to format sklepu z możliwością projektowania wnętrz oraz szybkiego zakupu tysięcy produktów. Dzięki okularom VR można w nim odbyć spacer po projekcie swojego wnętrza.

Wszystkich partnerów franczyzowych zaopatruje sześć Centrów Logistycznych, co zapewnia sprawną dystrybucję produktów.

Na kompleksowe podejście VOX do zarządzania relacjami z partnerami i klientami składają się także szkolenia produktowe oraz wsparcie marketingowe, co sprawia, że każdy partner VOX może czuć się pewnie i bezpiecznie.

Targi VOX

Marka regularnie organizuje konferencje dla swoich partnerów, w tym coroczne Targi VOX, które przyciągają kilkadziesiąt wystawców (producentów drzwi i podłóg) i tysiące odwiedzających. Podczas Targów VOX klienci mają okazję zarówno do zawierania nowych kontraktów handlowych i dokonywania zakupów, jak i do wysłuchania wykładów i zobaczenia prezentacji nowych produktach. Targi VOX umożliwiają także zdobywanie wiedzy o najnowszych trendach i innowacjach w branży wnętrzarskiej.

Murator Google News
Autor:
Listen to "Schody - żelbetowe czy drewniane. MUROWANE STARCIE" on Spreaker.