FAKRO na podium w dwóch rankingach „TOP Marka 2025”

2025-11-07 14:37

Firma FAKRO zajęła pierwsze miejsce w segmencie stolarki budowlanej i trzecie w kategorii marek z branży budowlanej. „TOP Marka 2025” potwierdza, że FAKRO jest nie tylko liderem technologicznym, lecz także komunikacyjnym w swojej branży – powiedział Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu FAKRO.

FAKRO na podium TOP Marka 2025

i

Autor: FAKRO/ Materiały prasowe FAKRO na podium "TOP Marka 2025"

Ranking „TOP Marka” realizują wspólnie od 2007 r. magazyn Press i Instytut Monitorowania Mediów. To największe w Polsce badanie obecności marek w mediach, uznawane za wiarygodny barometr zmian w komunikacji i postrzeganiu firm na rodzimym rynku.

FAKRO liderem

Tegoroczna edycja objęła 500 marek z 50 branż i została oparta na analizie aż 28,5 miliona publikacji od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2025 r.

Ranking oparty jest o weryfikację wskaźników, takich jak „Impact” czyli wskaźnik wpływu, „Indeks sentymentu”, to wskaźnik, który mierzy emocjonalny wydźwięk treści medialnych oraz „Siła marki”, czyli wskaźnik potencjału komercyjnego marki.

W najnowszym badaniu „TOP Marka 2025” prestiżowe wyróżnienia potwierdzają silną pozycję marki FAKRO w komunikacji medialnej i jej wyjątkową rozpoznawalność wśród odbiorców.

FAKRO - Siła marki

Wskaźnik „Siła marki”, stanowiący podstawę rankingu, oznacza to, że nagradzane są nie tylko marki, o których mówi się często, lecz także te, które potrafią skutecznie angażować odbiorców i budować pozytywne relacje w komunikacji, zarówno w prasie, intrenecie i social mediach.„Siła marki” FAKRO w przeciągu roku wzrosła od 89 tys. do 131 tys., firma osiągnęła również lepszy „Indeks sentymentu z 1,9 tys. na 2,1 tys. Zanotowała także progresję wskaźnika „Impact” z 47 mln na aż 62 mln.

Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu FAKRO

Jesteśmy niezwykle dumni z tej pozycji. Uzyskanie trzeciego miejsca w tak szerokim zestawieniu oraz pierwszej lokaty w segmencie stolarki budowlanej to potwierdzenie naszego konsekwentnego działania w obszarze jakości, innowacji i komunikacji. Dziękujemy naszym klientom, partnerom i zespołowi za zaufanie.

Jakość, strategia i odpowiedzialność

FAKRO umacnia swój wizerunek marki nowoczesnej, odpowiedzialnej i bliskiej klientowi. Wyróżnienie w rankingu „TOP Marka 2025” jest nie tylko dowodem wysokiej jakości produktów, lecz także potwierdzeniem skutecznej strategii komunikacji, dzięki której marka utrzymuje silną pozycję w świadomości konsumentów oraz partnerów biznesowych.

źródło: FAKRO

Murator Google News
Murowane starcie
Okna skośnego dachu – równie skośne czy wręcz przeciwnie? MUROWANE STARCIE

Zobacz także: Wykonanie szpaletów okna dachowego - montaż krok po kroku