Spis treści
Marka Nobonobo ma 15 lat
„15 lat historii, ludzi i marzeń, które stały się rzeczywistością” - tym hasłem Nobonobo podsumowuje półtorej dekady tworzenia mebli, które łączą rzemiosło, miękką nowoczesność i wysoką kulturę użytkowania. Jubileusz w pełni oddawał estetykę i filozofię marki. Bankiet w przestrzeni showroomu zgromadził gości, którzy od lat towarzyszą Nobonobo.
Gospodarzami uroczystości byli właściciele marki - Tomasz Matejczyk i Monika Struska. To oni przywitali gości, reprezentujących środowisko projektowe, biznesowe oraz medialne. Wieczór poprowadził Adam Zdrójkowski. Był też koncert gitarowy Adama Kalinowskiego, który wykonał aranżacje największych polskich przebojów w wersji anglojęzycznej oraz zaprezentował własne, autorskie utwory. Punktem kulminacyjnym był efektowny tort w kształcie sofy SPLIT IT, którym gospodarze uroczyście poczęstowali zebranych.
Tomasz Matejczyk i Monika Struska poznali się w pracy
W swoich wystąpieniach Tomasz Matejczyk i Monika Struska wrócili do historii marki oraz wizji, która od 15 lat napędza jej rozwój. Co ciekawe, twórcy Nobonobo poznali się wiele lat temu, pracując jako eksperci zajmujący się systemami jakości w branży motoryzacyjnej.
Sam showroom stał się naturalną scenografią wieczoru. Subtelne oświetlenie, organiczne formy mebli i dbałość o każdy detal stworzyły atmosferę ciepłej, wyważonej elegancji.
Nie zabrakło rozmów o designie, wspomnień związanych z pierwszymi projektami marki, refleksji nad współpracą z międzynarodowymi twórcami. Goście mieli również okazję swobodnie eksplorować przestrzeń showroomu, oglądając zarówno nowości, jak i kultowe już projekty, które na przestrzeni lat zbudowały rozpoznawalny styl Nobonobo.
Czytaj też:
Polski producent sof
Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof. Ich modele dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski i na rynkach zagranicznych.