Konkurs o globalnym zasięgu
Stevie Awards to jeden z najbardziej renomowanych konkursów biznesowych na świecie, który od ponad 20 lat wyróżnia osiągnięcia firm, marek i specjalistów na całym świecie. Nagradza on kreatywne kampanie, skuteczne strategie komunikacyjne, innowacyjne rozwiązania digitalowe oraz projekty, które w unikatowy sposób angażują odbiorców i budują przewagę konkurencyjną.
Uzyskanie złotej statuetki Stevie Awards to potwierdzenie skuteczności działań marketingowych oraz rosnącej siły na rynku międzynarodowym.
Innowacyjność na światowej scenie
10 października 2025 roku odbyła się gala wręczenia nagród International Business Awards (IBA) w Lizbonie, w której udział wzięły firmy z ponad 70 krajów. Ceramika Paradyż znalazła się w gronie laureatów, otrzymując Złotą Statuetkę w kategorii Event – Roadshow.
Wyróżnienie to jest efektem pracy zespołu marketingowego marki, na czele z Agatą Brodzką, dyrektor marketingu.
Jesteśmy dumni, że Ceramika Paradyż - polska firma znalazła się w tak znamienitym gronie światowych marek. To wyróżnienie ukazuje, że kreatywność, ambicja, odwaga i zaangażowanie naszego zespołu mają międzynarodową wartość oraz są zauważane na globalnej scenie biznesowej - mówi Agata Brodzka, Dyrektor Marketingu Ceramiki Paradyż
Mobilny Showroom z nagrodą
Wyróżniony projekt – Mobilny Showroom – to nowatorskie podejście do prezentacji produktów Ceramiki Paradyż. Zaprojektowany przez Annę Łoskiewicz z Łoskiewicz Studio, showroom łączy elegancję, funkcjonalność i interaktywność. Przestrzeń pop-up, w której prezentowane są spieki kwarcowe TRI-D, jest nie tylko miejscem wystawowym, ale również punktem spotkań i warsztatów. Klientom i profesjonalistom daje to możliwość kreatywnej wymiany myśli, jak i aktywnego uczestnictwa w procesie twórczym.
Przeczytaj także: Ciepły minimalizm w przestrzeni kuchennej. Zdaniem projektantów te trendy zdominują kuchnie w 2026
