Podgrzewany podjazd

Podgrzewany podjazd

Źródło: DEVI
Podgrzewanie podjazdu nVent

Podgrzewanie podjazdu nVent

Kable i maty grzejne układa się na wyrównanej i utwardzonej warstwie piasku
Źródło: nVent RAYCHEM
Rozwiń
Podgrzewanie podjazdu tylko w torach

Podgrzewanie podjazdu tylko w torach

Na płaskim albo lekko pochylonym podjeździe wystarczy ogrzewać tylko tory dla kół samochodu
Źródło: nVent RAYCHEM
Rozwiń
Podgrzewanie podjazdu

Podgrzewanie podjazdu

Mata grzewcza jest tak skonstruowana, że można wygodnie ominąć przeszkody (wpust) bez potrzeby jej przecinania
Źródło: nVent RAYCHEM
Rozwiń
Podgrzewanie podjazdu aż do bramy wjazdowej

Podgrzewanie podjazdu aż do bramy wjazdowej

Warto ułożyć ogrzewanie na całej długości szyny jezdnej bramy przesuwnej
Źródło: nVent RAYCHEM
Rozwiń
Podłączenie podgrzewania podjazdu

Podłączenie podgrzewania podjazdu

Przewody zasilające (tak zwane zimne) trzeba połączyć z instalacją elektryczną
Źródło: nVent RAYCHEM
Rozwiń
Sterowanie podjazdem podgrzewanym

Sterowanie podjazdem podgrzewanym

Czujniki umieszczone w gruncie zapewniają automatyczne włączanie się i wyłączanie podgrzewania
Źródło: nVent RAYCHEM
Rozwiń
Powrót
Podgrzewany podjazd
Podgrzewanie podjazdu nVent
Podgrzewanie podjazdu tylko w torach
Podgrzewanie podjazdu
Podgrzewanie podjazdu aż do bramy wjazdowej
Podłączenie podgrzewania podjazdu
Sterowanie podjazdem podgrzewanym
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...
powiększone zdjęcie
email