Dom oglądany od strony ogrodu sprawia wrażenie lżejszego dzięki dużym przeszkleniom i wycięciu elewacji na piętrze. Na drugiej kondygnacji znajduje się tarasowe patio
Źródło: Piotr Mastalerz
Rozwiń
Dwubarwna elewacja
Elewacja ma swoją ciemną i jasną stronę. Obie się uzupełniają. Szklane prześwity są sposobem na równowagę w kompozycji
Źródło: Piotr Mastalerz
Rozwiń
Oświetlenie domu
Dom rozświetlony o zmierzchu od wewnątrz nabiera niezwykłej lekkości
Źródło: Piotr Mastalerz
Rozwiń
Strefa wejścia w podcieniu
Chłodne zestawienie białego tynku i czarnej cegły klinkierowej zostało ocieplone pasem drewna przy drzwiach wejściowych
Źródło: Piotr Mastalerz
Rozwiń
Schody na antresolę
Już po przekroczeniu progu oczywiste jest, jak ważna jest tu wspólna przestrzeń – hol wejściowy płynnie łączy się ze strefą dzienną parteru i po kilku metrach otwiera na antresolę
Źródło: Piotr Mastalerz
Rozwiń
Wykończenie podłóg
Dwa rodzaje posadzek w strefie dziennej podkreślają odmienne funkcje jej części – wędzony dąb ułożono w części wypoczynkowej, a białe płyty ceramiczne w holu, jadalni (czekającej jeszcze na stół i krzesła) oraz kuchni
Źródło: Piotr Mastalerz
Rozwiń
Monochromatyczna kuchnia
Kuchnia i łazienka jak niemal wszystko w tym domu są biało-czarne
Źródło: Piotr Mastalerz
Rozwiń
Zacienione tarasy
Praktyczna strona intrygujących nadwieszeń bryły – osłaniają tarasy przy salonie
Źródło: Piotr Mastalerz
Rozwiń
Na działce narożnej
Dzięki temu, że działka jest narożna, do domu mogą prowadzić dwa wygodne wejścia – jedno od frontu, a drugie od bocznej, służebnej drogi, z której wjeżdża się też wprost do garażu