Bliźniak oglądany z tej niecodziennej perspektywy zdradza swoją tajemnicę – jest zaprojektowany na zasadzie nie najpopularniejszej symetrii osiowej, ale środkowej
Źródło: Tomasz Zakrzewski; projekt: Robert Skitek, pracownia RS+
Rozwiń
Bryła i wnętrza nietypowego bliźniaka
Architektura oglądana z ziemi nie pokazuje swojego złożonego charakteru. Projektant zadbał o to, by wydawała się oszczędna i prosta
Źródło: Tomasz Zakrzewski; projekt: Robert Skitek, pracownia RS+
Rozwiń
Bryła i wnętrza nietypowego bliźniaka
W architek- tonicznej kompozycji budynku bardzo ważne są przeszklenia, które dodają mu lekkości, a o zmroku – głębi
Źródło: Tomasz Zakrzewski; projekt: Robert Skitek, pracownia RS+
Rozwiń
Bryła i wnętrza nietypowego bliźniaka
Dom został tak zaprojektowany, że na pierwszy rzut oka nie wygląda jak bliźniak. Od frontu sprawia wrażenie asymetrycznej konstrukcji z białych pudełek
Źródło: Tomasz Zakrzewski; projekt: Robert Skitek, pracownia RS+
Rozwiń
Bryła i wnętrza nietypowego bliźniaka
W pogodne dni nie tylko taras, ale także kameralny ogród przejmuje funkcję salonu
Źródło: Tomasz Zakrzewski; projekt: Robert Skitek, pracownia RS+
Rozwiń
Powiększ zdjęcie
Bryła i wnętrza nietypowego bliźniaka
Duże przeszklenia tarasowe gwarantują piękne widoki i powiększają optycznie salon
Źródło: Tomasz Zakrzewski; projekt: Robert Skitek, pracownia RS+
Rozwiń
Bryła i wnętrza nietypowego bliźniaka
W obu segmentach zaprojektowano przestronne, otwarte strefy dzienne (na zdjęciu segment pani Barbary)
Źródło: Tomasz Zakrzewski; projekt: Robert Skitek, pracownia RS+
Rozwiń
Powiększ zdjęcie
Bryła i wnętrza nietypowego bliźniaka
Aby nie niszczyć eleganckiego charakteru strefy dziennej, architekt ukrył roboczy charakter kuchni. Wykończona tak jak salonowe meble na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie części salonu
Źródło: Tomasz Zakrzewski; projekt: Robert Skitek, pracownia RS+
Rozwiń
Powiększ zdjęcie
Bryła i wnętrza nietypowego bliźniaka
Powiększeniu domowej przestrzeni służą wysokie szklane drzwi, które często pozostają rozsunięte
Źródło: Tomasz Zakrzewski; projekt: Robert Skitek, pracownia RS+