Co znaczy w tym przypadku gwarancja satysfakcji?

2016-09-02 16:23

Mam pytanie: co znaczy w tym przypadku gwarancja satysfakcji? Co jeśli będę niezadowolony z produktu?

Z Regulatora Ciągu Kominowego Smartflow nie można być niezadowolonym. Jego producent – firma Polmar - do każdego Klienta podchodzi indywidualnie i dokłada wszelkich starań, aby produkt, który sprzedaje służył Wam przez wiele lat. Jesteśmy przy tym bezczelnie pewni jakości i efektywności jego pracy. Do tego stopnia, że śmiało możemy zagwarantować zwrot całej kwoty wydanej na regulator w przypadku braku zadowolenia z jego użytkowania.

 

Każdy kto dokona zakupu Regulatora Smartflow w okresie letnim ma prawo używania i zwrotu zakupionego produktu do końca roku. Jeśli urządzenie zostanie kupione w okresie grzewczym, prawo to przysługuje w okresie 3 miesięcy od nabycia. W przypadku zwrotu, pieniądze zostają zwrócone w ciągu 10 dni. Decyzja należy tylko do Was, ale jesteśmy pewni, że jakość naszych urządzeń sprawi, że nie będziecie chcieli zamienić ich na nic innego. I na koniec ciekawostka. Na przestrzeni tych kilkunastu lat zdarzały się co prawda reklamacje - ale co ważne - nigdy nie dotyczyły sprawności i jakości Regulatora, a za każdym razem problem dotyczył przewodu kominowego - jego stanu technicznego czy niewłaściwego wykonania. W takich sytuacjach bowiem, gdy komin jest "chory" to i nasz Regulator nie uzdrowi systemu ogrzewania.